piątek, 29 marca 2013

PureQuenn, Odplamiacz kieszonkowy - NOWA WSPÓŁPRACA :)

Kilka dni temu dostałam do przetestowania bardzo ciekawą rzecz. Nie zdążyłam się jeszcze pochwalić ta nową współpracą, bo ogólne zabieganie i świąteczne porządki, cały czas mnie odciągały od komputera :) Ale postaram się to nadrobić na pewno. 
Przesyłka od firmy PureQuenn bardzo mnie ucieszyła, bo szczerze mówiąc, już od dawna poszukiwałam czegoś, co mogłabym awaryjnie zabierać do torebki i używać w razie strasznego "wypadku" :P Dobrze bardzo, ze ktoś w końcu wymyślił takie cudo.
Recenzja już niebawem, a teraz kilka zdjęć: 








A tak w ogóle, to słyszałyście już o tym odplamiaczu, czy jest on Wam zupełnie nieznany?

Zmykam do świątecznych wypieków,
Całuję gorąco ;*



7 komentarzy:

  1. gratuluje współpracy słyszałam o nim dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ciekawy produkt. Nie słyszałam o nim jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie podobno już idzie :) też przetesuję - mam nadzieję że się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o nim, ale zastanawiam się , czy faktycznie działa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zobaczymy co z tego będzie :) Ale jestem dobrej myśli raczej :)

      Usuń
  5. A też go mam i u mnie się super sprawdził :) Możesz popatrzeć u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. z tego co czytałam, to jest dobry ';p

    OdpowiedzUsuń