wtorek, 16 kwietnia 2013

Eveline - Extra Soft, Odżywczy krem do twarzy i ciała - RECENZJA

Jako, że kilka dni temu otrzymałam do testowania produkty Eveline, postanowiłam po weekendzie napisać pierwszą recenzję jednej z wielu rzeczy, które otrzymałam.
Padło na krem odżywczy Extra Sotf do twarzy i ciała.




Zapewnienia producenta:
"Długotrwała ochrona i intensywna pielęgnacja.
Doskonale wchłaniający się krem odżywczy łączy w sobie całe bogactwo formuły szwajcarskiej o właściwościach silnie nawilżających i kojących.
Już po pierwszym zastosowaniu przynosi natychmiastowe uczucie komfortu. Pozostawia skórę twarzy i ciała miękką i świeżą, nadając jej delikatny i bardzo przyjemny zapach.


Olej z avocado - jak naturalne lipidy skórne przeciwdziała wysuszeniu, utracie wody i jędrności; odżywia i głęboko regeneruje.

D-panthenol + Alantoina - wpływają na prawidłowy proces regeneracji komórek skóry, działają łagodząco i przeciwzapalnie, intensywnie nawilżają."

Sposób użycia: stosować codziennie na twarz i całe ciało, aby skóra miękka i doskonale nawilżona. 


Skład: Aqua/Water, Mineral Oil, Cetearyl Alcohol, Petrolatum, Glycerin, Polybutene, Ceteareth-20, Isopropyl Myristate, Dimethicone, Avocado Oil, Ethylhexyl Methoxycinnmate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Panthenol, Propylene Glycol/Water/Hydrolyzed Silk, Polysorbate 20/PEG-20 Glyceryl Laurate/Water/Tocopherol/Linoleic Acid/Retinyl Palmitate, Glucose, Urea, Allantoin, Phenoxyethanol/Methylparaben/Butylparaben/Ethylparaben/Isobutylparaben/Propylparaben, DMDM Hydantoin.




Cena: ok 7- 8 złotych/ 200 ml
Dostępność: bardzo dobra


Moje wrażenia:

Używałam już wcześniej kilku kosmetyków Eveline i były bardzo dobre jak dla mnie. Opakowanie jest bardzo proste, grafika spokojna i przyjemna dla oka.Wieczko moim zdaniem dobrze się zakręca, a dodatkowo zabezpiecza je pod spodem ochronna folia. Dobrze, że taka folia jest, bo przynajmniej mamy gwarancję, że wcześniej nikt nam tego kremu nie otwierał i nie próbował go na sobie w żadnej drogerii. Dodatkowo jest to fajne zabezpieczenie, które pozwala dłużej utrzymać świeżość naszego produktu.Opakowanie jak dla mnie trochę za duże i ubolewam nad tym faktem strasznie, bo chciałabym zabierać ten krem wszędzie ze sobą, a nie zawsze się da, bo się nie mieści do każdej torebki.
To jedyna rzecz, która mi przeszkadza :) Ale mam nadzieję, że producent wymyśli jakieś fajne mini opakowanie, które będzie można nosić na co dzień przy sobie.

Konsystencja kremu jest dobra - gęsta i nie wodnista jak w przypadku tanich kremów, które nieraz do niczego się nie nadają. W przypadku tego kremu jestem pozytywnie zaskoczona. łatwo się rozsmarowywuje i bardzo szybko wchłania.





Zapach niezwykle przypadł mi do gustu, bo jest bardzo, ale to bardzo delikatny  wręcz "kremowy", pozostaje długo wyczuwalny na skórze i właściwie to nie jest jakiś konkretny, ale cały czas przyjemnie go czuć. Jeżeli chodzi o zapewnienia producenta to wszystkie obietnice są w 100% spełnione. Krem doskonale nawilża skórę przez cały dzień i noc. Doskonale koi i nie podrażnia. Nadaję się do skóry mocno wrażliwej, bo sama jestem takiej posiadaczką i zauważyłam, że znacznie ją wygładza i uspokaja, przywracając przy tym jednolity kolor. Na przesuszone miejsca działa jak dobry peeling, bo skutecznie zwalcza martwy naskórek i nadaje skórze odpowiednią miękkość. Mam wrażenie po kilku dniach, że moja skóra zregenerowała się po zimie i jestem z niego mega zadowolona :)
Ponadto stosuję go i rano i wieczorem i widzę, że będzie bardzo wydajny, bo naprawdę wystarczy odrobina, by nakremować nim znaczną partię ciała, czy twarzy.
Podsumowując... To czego można chcieć więcej? Krem prawie idealny (minus tylko za nieporęczne opakowanie) Ale to wybaczam producentowi i mam nadzieję, że nastąpi jakaś zmiana za niedługo czas w tym obszarze :P

Jak na razie, nie miałam lepszego kremu - muszę to szczerze przyznać.

A Wy macie jakieś wyrobione zdanie na jego temat? :)









5 komentarzy:

  1. z tym nieporęcznym opakowaniem da się przeżyć :P ważne, że działa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak Olu, otrzymałam i serdecznie za nią dziękuję raz jeszcze. Niedługo będę się nią chwalić na blogu :)

      Usuń
    2. nie ma za co:) czekałam na maila o otrzymaniu paczki

      Usuń
  3. Super, że krem przypadł Ci do gustu :)


    Zapraszam do mnie na rozdanie. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział! :)

    OdpowiedzUsuń